Thursday, March 6, 2014

It's (Still) Sweater Weather...

Lands End Canvas sweater, H&M pants, Marshalls boots, handmade bracelets, Accessorize necklace, C&A and H&M rings, headband bought in Bali
Sweater Weather - The Neighbourhood 
  • Whoever hasn't heard this song yet, get your head out of the gutter / Tout le monde qui n'a pas encore entendu cette chanson, sortez vos tête DE QUOI?

  • Sorry for the ugly background, winter doesn't make everything perfectly white / Désoler pour le fond assez laid, l'hiver ne rend pas tout rose
  • I can't decide the color of this sweater. It seems grey under certain lighting and pale blue under others. Let's say it's a blue-grey sweater, which I love nonetheless. / Je n'arrive pas à décider de la couleur de ce pull. Sous certains éclairages, il m'a l'air gris et sous d'autres, bleu pâle. Je vais dire qu'il est bleu-gris, ce que j'adore tout de même.

photos: PAUL
~Emma

2 comments:

  1. the perfect look for cold days !
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Enccoore de la neige!! J'adore les photos, elles sont très lumineuses, très jolies!!! Ton pull est super chouette!! :)
    xx
    Jade

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...