Friday, October 13, 2017

T'as de beaux yeux, tu sais?


It's extremely lovely to receive compliments from people, whether you know them or not. I pulled this dress out which I hadn't yet worn, since it's new.  I can't even remember the last time I wore such form fitting clothing... maybe during the lip gloss without limits era? All of the compliments I got while wearing this dress only made my feel-good sensation increase exponentially. Yes, I felt good and happy! Nothing better than hearing from people I had never seen before that I looked "radiant" that day! Think of giving (physical or non physical) compliments to people. It can't hurt!

Recevoir des compliments des gens, qu'on les connaisse ou pas, est extrêmement agréable. J'ai porté cette nouvelle robe pour la première fois. Je ne me rappelle même plus la dernière fois que j'ai enfilé un vêtement si près du corps... peut-être encore à l'époque du gloss sans limites? Tous les compliments sur cette robe n'ont fait qu'accroître ma sensation de bien-être. Oui, je me sentais bien dans mon corps et heureuse! Rien de mieux que d'entendre des gens que je n'avais jamais croisés me dire que j'avais l'air "ravissante" ce jour-là. Pensez à faire des compliments aux gens, que ce soit sur leur physique ou autre. Ça ne fait pas de mal!



 

Rosegal dress*, Atelier Chaussures shoes, JORD watch*

photos: FARYAL

No comments:

Post a Comment

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...