Monday, February 1, 2016

3 Ways to Style a Black Maxi Dress

3 ways to style a black maxi dress #fashion #lbd


The little black dress (LBD) is a timeless piece but can become a boring one if too simple. I have two black dresses, a quite plain one and the other, a bit more funky since it's actually a maternity dress (I liked the flowy look). However, I didn't have any formal black maxi dresses.

I filmed three different ways to style a black maxi dress (or a LBD) with the brand GCGme.


La petite robe noire est intemporelle et peut devenir ennuyeuse si on la choisi toute simple. J'ai deux robes noires, l'une la plus basique au monde et l'autre, un peu plus fantaisie car elle est en fait une robe de maternité (j'aimais le côté ample). Par contre, je n'avais pas de robe noire maxi et habillée.

J'ai filmé trois façons, qui sortent de l'ordinaire, de porter une robe noire maxi, en partenariat avec la marque GCGme





What outfit do you prefer? How do you style your black dresses?
Quel look est votre préféré? Comment portez-vous vos robes noires?
photo: PAUL
~Emma

10 comments:

  1. Lovely dress!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  2. Cool video, Emma. Love all three looks. Happy February.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  3. J'aime beaucoup la manière dont tu as accessoirisé ta longue robe noir avec ce très joli collier dans le 2ème look et le troisième plus casual avec des chaussures plates et une veste en jean ! J'adore.

    Des bisous, Margot

    https://troughthepasturesofthesky.wordpress.com/

    ReplyDelete
  4. you're too cute <3

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...