Monday, June 29, 2015

From My Blender [Banana Blackberry Arugula Juice]

Healthy Clean Eating Banana Blackberry Arugula Juice

Here is the recipe, as promised, that made an appearance in my lunch a couple weeks ago. I enjoyed this recipe which was both refreshing and healthy. As always, pour all the ingredients into the blender and enjoy!

For 2 glasses.
  • 4 leaves arugula
  • 1 1/2 cup blackberries
  • 1 cup cranberries
  • 1 ripe banana
  • 1 cup orange juice with pulp

Voici la recette, comme promis, du jus figurant dans mon déjeuner il y a quelque semaines. Je me suis régalée avec ce jus rafraichissant et sain. Comme d'habitude, il suffit de mettre tous les ingredients dans le mixer et déguster!

Pour 2 verres.
  • 4 feuilles de roquette
  • 350ml mûres
  • 240ml canneberges
  • 1 banane
  • 240ml jus d'orange avec pulpe

Healthy Clean Eating Banana Blackberry Arugula Juice

Healthy Clean Eating Banana Blackberry Arugula Juice

Healthy Clean Eating Banana Blackberry Arugula Juice
photos: ME
~Emma

7 comments:

  1. I love your "from my blender" posts.This looks so delicious <3

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oh, thank you so much! I'm always trying to find healthy juices to make! And this looks absolutely fantastic! <3

    xx Bash | Bash Says Hey | bloglovin'

    ReplyDelete
  3. The colour of this looks insane. I need to try this.
    I have never tried Arugula before.

    Ellen,
    http://fishnetsxd.blogspot.ie

    ReplyDelete
  4. Je vais t'embaucher pour que tu me prépare ça chaque matin hihihi bises

    ReplyDelete
  5. Ce jus de fruits donne vraiment envie ! Surtout qu'une canicule inattendue s'abat sur le nord de la France : un bon jus de fruit et on est rafraichis ! ;) http://valeriesdays.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  6. Merci pour la recette, l'autre jour je cherchais de bonnes recettes de jus frais car avec cette chaleur j'avais envie de frais, mais impossible de trouver quelque chose à mon goût. Du coup je me suis fait un thé glacé :) ;)
    Ton jus donne envie!!

    xx

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...