Sunday, June 21, 2015

Vogue, My Dear

eBay shirt, Pacsun Outlet skirt, New Look shoes, Meg Erickson clutch, Rag Vintage sunglasses, old watch bracelets, Essie nail polish, Target earrings



When I wash my hair late at night then let it air dry, I'll wake up in the morning with curls. I become a star from the old Hollywood, parading her chic blonde curly bob around the studios. Who doesn't feel chic with a t-shirt that reads "Vogue"? Well I do. I feel terribly classy sporting my alien-like sunglasses that hide my face, perfectly manicured nails and curls framing my face. Do you?

Quand je me lave les cheveux tard le soir et les laisse sécher à l'air libre, le lendemain matin, ils sont bouclés. Je deviens une star d'Hollywood des années 50s au carré de boucles blondes glamour. Qui ne se sent pas glamour avec un t-shirt qui dit "Vogue"? Et bien moi. Je me sens terriblement classe avec mes lunettes bizarroïdes qui cachent mes yeux, mes ongles parfaitement manucurés et mes boucles qui encadrent mon visage. Pas vous?




photos: PAUL
~Emma

16 comments:

  1. Cool look!) www.elationofcreation.com

    ReplyDelete
  2. This is such a fashion girl look! The manicure + vogue tee + cool sunglasses make it look like you're on your way to fashion week.

    nolongergrey.com

    ReplyDelete
  3. I love your style so much.
    I love the vintage element to it.
    Love the vogue top.

    Ellen,
    http://fishnetsxd.blogspot.ie

    ReplyDelete
  4. I love your skirt,amazing outfit.Great sunglasses :)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oh oui tu as raison : cela me fait penser à des gravures de mode des années 50... un petit air de Lauren Bacall aussi.. ;) Par contre, les sleep-on modernisent bien le look : très 2015 pour le coup ! Bises ! http://valeriesdays.blogspot.fr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Et oui, il faut être passé et présent en même temps!

      Delete
  6. The sunnies are WOW :) Bisous from France, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    ReplyDelete
  7. You look so pretty!!! I love your skirt!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  8. Beautiful! Great monochrome look, Emma.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  9. Emma you look just too cute! I'm definitely feeling the Marilyn Moroe vibes <3
    xxx
    She Will Be

    ReplyDelete
  10. You are looking so good and different in this vogue dress. So adorable !!!!

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...