Tuesday, January 7, 2014

Put A Smile On Your Face #6

I finally got my braces off yesterday, after much wait (I had them on for 4 long years). I didn't remember what it felt like to not have wire lining my mouth so I'm constantly running my tung over my smooth teeth. It's such a great feeling to be able to eat anything I want. Does someone want to ship me over a candied apple?
Je n'ai plus de bagues depuis hier, après avoir patienté longtemps (ça faisait 4 ans). Je ne me souvenais plus comment ça faisait de ne pas avoir du métal dans ma bouche. Je passe ma langue sur mes dents lisses sans cesse depuis. C'est si agréable de pouvoir manger ce que je veux. Est-ce que quelqu'un veut m'envoyer une pomme caramélisée?

Babe Walker's humours post on plain white tee-shirts will get you laughing. It's an old entry, but since it's January, I figured everyone would appreciate a smile with this ugly weather.
Le billet plein d'humour sur les t-shirts tout simplement blanc de Babe Walker va vous faire rire. C'est un ancien article, mais comme c'est janvier, j'avais l'impression que tout le monde aimerait sourire pour faire contraste avec le temps maussade.

I loved watching The Great Gatsby, Dirty Dancing and Footloose curled up in a fluffy blanket over winter break. Click on the movies to see my favorite scenes. What are your favorite movies and actors?J'ai adoré regarder The Great Gatsby, Dirty Dancing et Footloose entortillé dans une couverture blanche toute douce pendant les vacances. Cliquez sur les liens pour voir mes scènes préférées! Quels sont vos films et acteurs préférés?


7 comments:

  1. CONGRATZ in getting your braces off (: it must be awesome! I'm thinking of getting braces soon! x

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. keep on smiling :)you look beautiful !
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. Congrats!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hi Emma, congratulation, you have a lovely smile. Sometimes it is good to wait and in your case it was really worth it.
    Have a great day!
    Dusana :-)

    www.letnedni.com

    ReplyDelete
  5. you're so pretty :)

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oh so nice for you sweetie!
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...