Tuesday, January 28, 2014

Reference

Forever 21 shirt, Target grey shirt & socks, H&M cords, Madden Girl booties, Meg Erickson bag, Urban Outfitters scarf, BHV necklace, eBay & Modcloth rings
There's nothing better than spending a rainy afternoon in the library flipping through books. I found many on fashion! Have you read It by Alexa Chung? I know I've talked a lot about it, the book is excellent. Writing wise, it's definitely not a novel, more like a quick read book. However, there are a couple useful life lessons and a lot of humor. You have to take everything with a grain of salt. I hope you like it you read it!

Rien est mieux que de bouquiner à la bibliothèque un après-midi pluvieux. J'ai trouvé beaucoup de livres sur la mode. Est-ce que vous avez lu It d'Alexa Chung? Je sais que j'en parle souvent, mais le livre est excellent. Question écriture, ce n'est vraiment qu'un livre pour la détente. Par contre, il y a quelques lessons utiles et en général, beaucoup d'humour. Il faut tout prendre avec un peu de recul. J'espère que vous l'appréciiez si vous le lisez!







~Emma

5 comments:

  1. I love going to library too when I 'really' have free time, and I might be the last one in fashion world who didn't read Alexa's book..LoL!! Very 'jolie' outfit :)

    ReplyDelete
  2. Wow!! nice changes on your blog!!! I like your look today!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!:))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  3. Love books so much. *__*
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  4. Nice post and photos!
    Following you!

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/
    NEW POST…Best Dressed At Grammy Awards 2014

    ReplyDelete
  5. Ton sac est magnifique!!! Je ne fais pas à la bibliothèque car je n'aime pas beaucoup lire...

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...