Saturday, January 26, 2013

Chapped Lips

I often have chapped lips during all of winter. Here are some products that I have tested:
J'ai souvent les lèvres gercées pendant l'hiver. Voici quelques produits que j'ai testé:
Burt's Bees ::                                                        
+ All of the chap sticks smell great and are very thick and moisturizing
   Tous les produits à lèvres sentent très bon et ils sont épais et hydratants.
- They are a bit pricy but it's great quality
   Les prix sont élevés mais c'est de la très bonne qualité
Nivea ::
+ Smells great
   Ils sentent bon
-  I found that I needed to reapply it every hour or so (maybe that's just me)
   Il fallait que j'en ré applique toutes les heures (peut être c'est juste moi)
eos ::
+ Wonderful smell and hydrates well
   Ils entent bon et sont très hydratant
- They are a bit pricy but it's great quality
   Les prix sont élevés mais c'est de la très bonne qualité

Babylips ::
+ Smells very good and they are the most hydrating lip balms I have ever used
   Ils sentent très bons et ils sont les produits à lèvres les plus hydratants que je n'ai jamais utilisés
-  Some are tinted and stain a bright pink on your lips, generally they tend to be the colored ones.
   Quelques-uns sont tintés et ils laissent une couche de rose vif sur les lèvres, en général ce sont les colorés

~Emma



No comments:

Post a Comment

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...