Saturday, August 3, 2013

Stuck in the Middle

Brandy Melville tank, Aerie bandeau, Mudd shorts, Bensimon, "vintage" sunnies, bracelets from Turkey

These photos were taken on another one of those long bike rides…! Sitting in the middle of the road, I noticed how calm it can get in the country. If you don't talk, there's a silence that surrounds you. In the distance, I could see the trees swaying and hear the wind brushing against the leaves. 

I love the elephant on this shirt. It makes me smile every time I wear it. I'm getting more and more into shirts with designs or pictures on them. I find it more interesting to wear something visual than simply colors (even though that is what I do most of the time :p). Jewelry and accessories can help make any outfit more original. It automatically gives a bit of personality and creativity. Even though a girl at my school has the same shirt as me (in white), I don't wear it the same way as her. We both have different styles and personality kicks in, which makes all the difference. 


Ces photos ont été prises pendant une autre longue balade à vélo…! Je me suis aperçue combien la campagne est calme quand je me suis assise au milieu de la route. Si on ne parle pas, le silence vous entoure. Au loin, je pouvais voir les arbres se balancer et entendre le vent dans les feuillages. 

J'adore l'éléphant sur ce débardeur. Il me fait sourire à chaque fois que je le porte. J'aime de plus en plus les hauts avec des motifs ou photos imprimés dessus. Je trouve cela plus intéressant que de porter simplement des couleurs (ce que je fait la plupart du temps :p). Les bijoux et les accessoires peuvent rendre toute tenue plus originale. Ils apportent automatiquement plus de personnalité et de créativité. Même si une fille à mon école a le même haut (en blanc), je ne le porte pas de la même façon qu'elle. Nous avons toutes les deux des styles différents et la personnalité fait encore plus de différence. 





photos: PAUL
~Emma

1 comment:

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...