Saturday, July 1, 2017

Summer Lipsticks



Just as I was saying, I don’t wear any make up. However, I occasionally swipe on some lipstick to spice things up. I like wearing bright colors during the summer which go well with tans and lighten complexions. Here are my two favorite summer lipsticks. They’re quite discrete but are still noticeable. What make-up do you wear during the summer?

Comme je vous le disais, je ne porte plus de maquillage. Par contre, je m’autorise du rouge à lèvres pour pimenter mes looks. L’été, j’aime mettre des couleurs acidulées qui donnent bonne mine ou mettent en valeur un teint hâlé. Voici mes deux rouges à lèvres préférés de l’été. Ils sont assez discrets, mais se remarquent quand même. Quel maquillage portez-vous l'été?


 photos: PAUL 
~Emma

1 comment:

  1. Did anyone ever tell you how P E R F E C T this hair length looks on you??

    XX from Germany
    Jecky
    Want Get Repeat

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...