Saturday, May 30, 2015

It's Not That Complicated

Vintage jacket, gifted shirt, H&M pants, Marshalls bag, Moa necklace, Bijou Brigitte ring, espadrilles from market, Yves Rocher lipstick





Certain outfits take seconds to plan. The fashion muses whispered in my ears as I stood pensive in front of my closet. I was in the mood for red, a color I don't wear often. I wore this jacket I took from my mom after our move, along with another vintage jacket. I love the cinched waist which is adjustable thanks to two strings on the sides. I'm wearing a shirt which I received for my birthday last year and my espadrilles, symbols of summer. 

Let's go girls, I'm sending you creative energy to think up killer outfits!


Il y a certaines tenues qui me viennent à l'esprit en quelques secondes. Les muses de la mode me soufflent de mots doux dans l'oreille quand je me tiens devant mon placard, réfléchissant. J'avais envie de rouge, couleur que je ne porte pas souvent. J'ai piqué deux vestes vintage de ma mère après notre déménagement, dont celle-ci. J'adore l'effet cintré qui est ajustable grâce aux cordelettes de chaque côté. Je porte un haut offert pour mon anniversaire l'année dernière et mes espadrilles, symbole de l'été. 

Allez les filles, je vous envoie de l'énergie créative question mode! 


photos: PAUL
~Emma

4 comments:

  1. Hello Emma,
    Comment vas-tu? J'adore cette tenue, le rouge te va tellement bien. La veste est magnifique et tes petites espadrilles aussi.
    Dis-moi quand tu passes à Tours qu'on puisse se faire un truc ensemble :)

    xx, Jade

    ReplyDelete
  2. I love your outfit,you look stunning.Amazing photos <3

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Le rouge te va très bien (j'aime beaucoup tes petites espadrilles) : tu devrais en porter plus souvent... Mais c'est vrai que c'est une couleur qui peut faire peur ;) Bises ! http://valeriesdays.blogspot.fr/

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...