Monday, January 5, 2015

Les colonnes

Lands End sweater, H&M pants, vintage bag, DSW shoes, gifted scarf, Lands End coat, Swarovski bracelet, H&M ring, Target watch  
Great sunlight and great architecture... I love Paris.
De beaux rayons de lumières et de la belle architecture... j'adore Paris. 




Since my family left to spend Christmas in Paris, we decided to celebrate Christmas early (reducing the weight of the presents in our suitcases). My brother and I each got one big present and a couple small ones. I got a new camera, a Canon Rebel T3! There wouldn't be that much left for Christmas anyways, aside from the big early present.
Since then, I only wear this Swarovski bracelet that my aunt gave me. I find it very elegant but also simple. The turquoise stone adds a pop of color to dark colored outfits.

 Comme ma famille est partie pour les vacances de Noël à Paris, nous avons décidé de fêter Noël en avance pour ne pas avoir besoin d'apporter les cadeaux dans les valises. Mon frère et moi avons tout les deux eu un gros cadeau chacun et quelques petits. J'ai eu un nouvel appareil photo Canon Rebel T3! Il n'allait pas rester beaucoup de cadeaux pour Noël de toutes façons.
Depuis, je ne porte que ce bracelet Swarovski que ma tante m'a offert. Je le trouve très élégant mais simple. La pierre turquoise donne une touche de couleur sympa aux tenues sobres.


photos: PAUL
~Emma

7 comments:

  1. I love your sweater ♡

    fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Very nice gifts! LOVE that scarf.

    http://aroseisinbloom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nice shots!
    Happy New Year!!
    XX
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Très belles séries de photos.
    Bisous
    http://lessecretsdemary.com

    ReplyDelete
  5. Great post . You look lovely <3 and nice outfit !
    Current giveaway: Black Bodycon Peplum Dress via @iamjenniya
    Current giveaway: Black Skull Tassle PU Bag via @veryberrybee

    xx
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    ReplyDelete
  6. Très joli bracelet : à la fois simple, raffiné mais pas classique. La touche turquoise est très bien vue et sera parfaite aussi avec du denim, par exemple... http://valeriesdays.blogspot.fr/

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...