Friday, July 11, 2014

Boston Street Style

Next time, I will have the courage to go up to people and ask them if I can take their picture. That way, it will guarantee better quality photos and less pictures of people's backs!
I think that'll make us all happy.
Most pictures were blurry or taken from too far so I didn't put them in.
What do you think?

Did you watch this yet?

La prochaine fois, j'aurai le courage de demander aux gens si je peux les prendre en photo. De cette manière, des photos de meilleure qualité et moins de photos de dos seront garanties!
Je pense qu'on sera toutes contentes.
La plupart de mes photos étaient floues ou prises de trop loin. Je ne les ai pas incluses.
Qu'en pensez vous?

Est-ce que vous avez déjà regardé ça?








~Emma

No comments:

Post a Comment

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...